Blog

960.320

Διατροφική υποστήριξη

Σχεδιασμός εξατομικευμένων προγραμμάτων διατροφής για:   Απώλεια/ Αύξηση/ Διατήρηση σωματικού βάρους Παθολογικές καταστάσεις (Σακχαρώδη διαβήτη, Υπέρταση, Υπερλιπιδαιμίες, Καρδιαγγειακά νοσήματα, Παθήσεις Πεπτικού, Αναιμίες κ.α.) Αθλητική διατροφή Εγκυμοσύνη – Θηλασμό Παιδική – Εφηβική παχυσαρκία (Σε συνδυασμό με διατροφική εκπαίδευση) Διατροφικές διαταραχές – Αλλεργίες – Δυσανεξίες  

960.320.2

Εξειδικευμένες μετρήσεις

   Σωματομετρήσεις: Μέτρηση Βάρους, Ύψους, Περιφερειών   Ανάλυση Σύστασης Σώματος:   Διαβάστε περισσότερα…   Μέτρηση Βασικού Μεταβολισμού:   Διαβάστε περισσότερα…    Μέτρηση Φυσικής Δραστηριότητας:   Διαβάστε περισσότερα…            

banner..960

«Πέρα από τα όρια της Δίαιτας»

«Πέρα από τα όρια της Δίαιτας» : Μια εναλλακτική μέθοδος μείωσης βάρους Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί εναλλακτική αντιμετώπιση των χρόνια υπέρβαρων και παχύσαρκων ατόμων μέσω διατροφικών και ψυχοεκπαιδευτικών παρεμβάσεων. Πρόκειται για μια συμβουλευτική προσέγγιση στην αλλαγή της διατροφικής συμπεριφοράς των χρόνια υπέρβαρων και παχύσαρκων, που επιτυγχάνεται χωρίς την χορήγηση δίαιτας. Αναλυτικότερα… Το  «Πέρα από τα όρια της Δίαιτας» είναι

img_onlineservices...960

Online Συνεδρίες

Τι είναι & πώς πραγματοποιούνται; Η online συνεδρία αποτελεί μια «διαδικτυακή συνάντηση»,  η οποία πραγματοποιείται με τη βοήθεια του internet. Ο διαιτολόγος έχει οπτική και ακουστική επαφή με τον πελάτη, ενώ ο καθένας έχει τη δυνατότητα να επικοινωνεί από τον δικό του χώρο.   Οι online συνεδρίες πραγματοποιούνται μέσω του προγράμματος Skype, του οποίου η εγκατάσταση και η

gallery_big_Christmas_Menu...960

8 διατροφικά tips για τις ημέρες των Χριστουγέννων

Οι γιορτές έφτασαν, και μαζί τους έχουν παρέα πολλούς γευστικούς πειρασμούς! Πώς λοιπόν θα τους αντιμετωπίσετε, χωρίς όμως να στερηθείτε τη γεύση και την απόλαυση που προσφέρουν; Παρακάτω δίνονται οι πιο σημαντικές συμβουλές για να σκεφτείτε και να προγραμματίσετε κατάλληλα τη διατροφική σας συμπεριφορά κατά την διάρκεια των γιορτινών αυτών ημερών. 1. Μην παραλείπετε τα

wallpaper_2930

Νέα στοιχεία για τη σχέση του ελληνικού καφέ με την καρδιά

Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερα επιστημονικά στοιχεία έρχονται να αναδείξουν την ευεργετική δράση συστατικών τροφίμων και ροφημάτων για την καρδιά και τα αγγεία μας. Ένα εξ αυτών είναι ο ελληνικός καφές. Τα στοιχεία που υπάρχουν σήμερα γενικότερα για τον καφέ καταδεικνύουν μια ιδιαίτερη προστατευτική δράση μιας κατηγορίας αντιοξειδωτικών που βρίσκουμε σε αυτόν, των λεγόμενων

world-obesity-day-logo_rgb

11η Οκτωβρίου 2015: 1η Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παχυσαρκίας

1η Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παχυσαρκίας Η 11η Οκτωβρίου 2015 θεσπίστηκε από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Παχυσαρκίας (World Obesity Federation – WOF) ως η 1η Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παχυσαρκίας. Στα πλαίσια αυτής της ημέρας, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Διαιτολόγων Διατροφολόγων (ΠΣΔΔ) και η Ομάδα Ειδικών Διαχείρισης Βάρους του ΠΣΔΔ έχουν ως στόχο να ευαισθητοποιήσουν το κοινό

Mushroom_Rice_Pilaf960

Πιλάφι με μανιτάρια και κουρκουμά

Νόστιμο και light! Πιλάφι με μανιτάρια και πολλά μυρωδικά που θυμίζει Ινδικό! Χρόνος Εκτέλεσης: 45 λεπτά Μερίδες: 4 Θερμίδες: 201/μερίδα Συστατικά 1/2 κουταλιά της σούπας κουκουνάρια 1 κουταλάκι ελαιόλαδο 1 κόκκινο κρεμμύδι κομμένο σε λεπτές φέτες 1 1/2 κουταλάκι του γλυκού κουρκουμά 250 γραμμ. μανιτάρια κομμένα 1/2 φλυτζάνι καστανό ρύζι 1 κουταλάκι του γλυκού σταφίδες 1 1/4

cat-960320

Τρία θρεπτικά συστατικά απαραίτητα για κάθε γάτα

Η γάτα ανήκει στην κατηγορία των αυστηρώς σαρκοφάγων ζώων, η διατροφή των οποίων βασίζεται σε θρεπτικές ουσίες ζωικής προέλευσης. Σε αντίθεση με άλλα θηλαστικά που είναι παμφάγα, η διατροφή της γάτας απαιτεί πρωτεΐνες και κάποια βασικά αμινοξέα που περιέχονται στην πρωτεΐνη του κρέατος. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο συνηθίζουν να τρώνε θηράματα,

summer-diet960320

Συμβουλές διατροφής για ένα υγιεινό καλοκαίρι

Το καλοκαίρι είναι εδώ και οι πειρασμοί του, πολλοί! Υψηλής θερμιδικής αξίας τρόφιμα, παγωτά, κοκτέιλ και μπύρες είναι κάποιοι από αυτούς. Πώς θα διατηρήσετε λοιπόν τη διατροφή σας υπό έλεγχο τους καλοκαιρινούς μήνες; 1. Αρχικά, ποτέ μην ξεχνάτε την κατανάλωση πρωινού. Αποτελεί το πιο σημαντικό γεύμα, αφού ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και σας παρέχει ενέργεια από

11061711_435113629983038_946401601868216062_n

Καλοκαιρινή προσφορά Life & Nutrition Νέα, μηνιαία, ολοκληρωμένα πακέτα διατροφής με 25% έκπτωση ! Κλείστε τώρα το ραντεβού σας στο 22511 02473 ή ηλεκτρονικά στο www.lifeandnutrition.gr  

Διαχείριση άγχους εξετάσεων  &  Συμβουλές διατροφής Η προετοιμασία του μαθητή σε συναισθηματικό, γνωστικό αλλά και σωματικό επίπεδο παίζει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του στις εξετάσεις. Στις περισσότερες περιπτώσεις, παράγοντες όπως ο ύπνος, η διατροφή, η επιβράβευση και η υποστηρικτική στάση της οικογένειας παραβλέπονται. Ελάτε, λοιπόν, να συζητήσουμε μαζί πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά σε

happyeaster960320

Διατηρώ το βάρος μου και μέσα στις γιορτές!

Μπορεί οι γιορτές του Πάσχα να μην έχουν τόσο μεγάλη διάρκεια, και τόσα τραπέζια, σε σχέση με αυτές των Χριστουγέννων, όμως φαίνεται ότι η υπερκατανάλωση φαγητού και άρα η αύξηση του βάρους είναι σύνηθες φαινόμενο και το Πάσχα. Τι μπορούμε να κάνουμε λοιπόν για να το αποφύγουμε αυτό; Κατ’ αρχάς, αν αποφασίσουμε να νηστέψουμε, θα πρέπει να προσπαθήσουμε να μην υπερκαταναλώσουμε τροφή,

dogeating960320

Μέταλλα. Γιατί είναι σημαντικά για τον σκύλο; Οι κυριότερες πηγές

Κάθε άνθρωπος που μεγαλώνει ένα κατοικίδιο, πόσο μάλλον έναν σκύλο – τον πιο πιστό του σύντροφο, ενδιαφέρεται τόσο για την υγεία, όσο και για τη διατροφή του. Η διατροφή ενός σκύλου πρέπει να είναι πλήρης, ισορροπημένη και υγιεινή. Πρέπει να περιλαμβάνει δηλαδή όλα τα απαραίτητα μακροθρεπτικά (πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λίπη) και μικροθρεπτικά (βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία) συστατικά.