Archive for Οκτωβρίου, 2013

792292311...960

Fajitas γαλοπούλας με λαχανικά

Μια εύκολη, νόστιμη και γρήγορη συνταγή με γαλοπούλα και πιπεριές τυλιγμένα μέσα σε τορτίγιες!! Mερίδες: 4     Υλικά συνταγής 4 τορτίγιες 400 γρ. γαλοπούλα στήθος, κομμένη σε λεπτές λωρίδες 3 πιπεριές, κομμένες σε λωρίδες 1/4 φλ.τσ. σάλτσα σόγιας 2 κ.σ. ζάχαρη 1 κρεμμύδι, ψιλοκομμένο 2 κ.σ. χυμό λεμονιού 3-4 σκελίδες σκόρδο, πολτοποιημένες 1 κ.σ. κορν φλάουρ

he3..960

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής 2013

Η ανακοίνωση του Παγκόσμιου Οργανισμού Τροφίμων «Βιώσιμα Μοντέλα Επισιτισμού για την Ασφάλεια των Τροφίμων και τη Διατροφή μας» είναι ο τίτλος – επίκεντρο της Παγκόσμιας Ημέρας Διατροφής για το 2013. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τροφίμων στην αρχή κάθε χρόνου ανακοινώνει το θέμα της Παγκόσμιας Ημέρας Διατροφής με σκοπό την κατανόηση των προβλημάτων επισιτισμού, στην αναζήτηση λύσεων για την εξάλειψη της πείνας. Σήμερα,

heart-in-hand-e1328575491335..960

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη χοληστερόλη

Όπως είναι γνωστό, τα κυριότερα λιπίδια του πλάσματος είναι η χοληστερόλη, τα τριγλυκερίδια, τα φωσφολιπίδια και τα λιπαρά οξέα. Η χοληστερόλη αποτελεί δομικό στοιχείο των κυτταρικών μεμβρανών, είναι πρόδρομος ουσία των χολικών αλάτων, των γεννητικών ορμονών και της βιταμίνης D. Παράγεται κατά 80% στο ήπαρ, ενώ το υπόλοιπο 20% προέρχεται από τη διατροφή. Μεταφέρεται στο

supermarket960

Δεν μεγάλωσαν μόνο τα πιάτα, αλλά και οι συσκευασίες

Η αυξανόμενη συχνότητα της παχυσαρκίας είναι σημαντική απειλή και μείζονα πρόκληση για τη δημόσια υγεία. Υπάρχει κρίσιμη ανάγκη ανάπτυξης και αξιολόγησης πρακτικών μεθόδων, για την αντιμετώπισή της σε κλινικό πλαίσιο. Ένας από τους παράγοντες που συμβάλλουν στην επιδημία της παχυσαρκίας είναι το μέγεθος των μερίδων τροφίμων, συμπεριλαμβανομένου του μεγέθους των πιάτων και των συσκευασιών. Σύμφωνα με μελέτη, έχει διαπιστωθεί ότι η

candied-pecan-salad7-text..960

Πράσινη σαλάτα με φρούτα και μανούρι

Mερίδες: 2 Χρόνος Μαγειρέματος: 10 λεπτά     Υλικά συνταγής 200γρ. διάφορες πράσινες σαλάτες 1 πορτοκάλι σαγκουίνι (φιλέτο) 2 κ.σ. σπόρους όπως κολοκυθόσπορο, ηλιόσπορο, κλπ 2 κ.σ. αποξηραμένο κρανμπερι ή σταφίδες 1/2 καθαρισμένο ρόδι 100 γρ. μανούρι σε κυβάκια Για τη σος ξύσμα από 1/2 πορτοκάλι (ακέρωτο) χυμός από 1 πορτοκάλι 1 κ.γ. ζάχαρη 1 κ.γ. μουστάρδα 1 κ.γ. ξύδι balsamico 4 κ.σ. ελαιόλαδο αλάτι Εκτέλεση Στραγγίζουμε και χοντροκόβουμε