Archive for Ιουλίου, 2013

1079886_10152074540314377_264969610_n,,960320

Τροφές που σας «κλέβουν» τον ύπνο

 Ύπνος και διατροφή Γνωρίζατε ότι η διάρκεια και η ποιότητα του ύπνου σας έχει άμεση σχέση με τη διατροφή σας; Κι όμως! Η διατροφή κατά τη διάρκεια της ημέρας αλλά και η παρουσία της άσκησης διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στο πόσο καλά κοιμάστε. Υπάρχουν τρόφιμα που  σας βοηθήσουν να έχετε τον καλύτερο δυνατό ύπνο και

Επιλόχεια κατάθλιψη και ωμέγα-3

Τα τελευταία χρόνια επικρατεί παγκοσμίως μια διαρκής ανησυχία γύρω από την αυξανόμενη εμφάνιση διαφόρων ψυχικών ασθενειών. Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα υγείας αφορά τις  διαταραχές της διάθεσης, με πιο κοινό από όλα την κατάθλιψη. Σήμερα, η κατάθλιψη αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αιτία αναπηρίας των ατόμων που βρίσκονται στην αναπαραγωγική ηλικία (15 έως 44 ετών). Οι γυναίκες παρουσιάζουν δύο

JPG-M-merida_bifteki_kotopoulo.jpg960_320

Μπιφτέκια κοτόπουλου με θυμάρι και τζίντζερ

Μερίδες 4 - Προετοιμασία 15΄ – Αναμονή 1 ώρα – Ψήσιμο 15΄ Υλικά 700 γρ. κιμάς από κοτόπουλο ή γαλοπούλα, ανάμεικτος από μπούτι και στήθος, χωρίς τις πέτσες (περασμένος μία φορά από το χοντρό κόσκινο), κατευθείαν από το ψυγείο, γιατί αλλιώς κολλάει στα χέρια 1 κουτ. σούπας ελαιόλαδο 1 μέτριο καρότο (κατά προτίμηση βιολογικό) 1½ κουτ. σούπας φρέσκο τζίντζερ, καθαρισμένο

Blue-Island-Receipe-Tab-10-12-12-08

Τσιπούρα en tain d’ alu

Μερίδες 4 – Προετοιμασία περίπου 15΄ – Ψήσιμο περίπου 15΄ Υλικά 4 μεριδιάρικες τσιπούρες, καθαρισμένες 1 – 2 κλωνάρια σέλινο, για κάθε ψάρι, καλά πλυμένα 3 κουτ. σούπας λευκό κρασί για κάθε ψάρι 1 σκελίδα σκόρδου καθαρισμένη για κάθε ψάρι 3 κουτ. γλυκού χυμός λεμονιού για κάθε ψάρι 2 κουτ. γλυκού ελαιόλαδο για κάθε ψάρι 1 φύλλο φρέσκου πλατύφυλλου